onsdag 4 augusti 2010

Skolan

Jag tror krångel är mitt mellannamn....har precis varit på skolan i intro i Hemsjukvård. Och det gick väl bra. Värre är att min praktik är typ försvunnen?! Jag har varit otroligt tydlig och noga med att jag MÅSTE göra praktik v35-37. Nu stoppade dom in mig på någon annans plats v36-38. Bara det att vecka 38 flyttar jag till Tyskland. Det går liksom inte att ändra på. 5 andra personer är involverade, båten och släpet bokat mm mm. Min avdelning, Ortopeden, har nu semesterstängt till v34. Så jag måste ringa själv på måndagen v34 och säga, hej jag ska göra praktik hos er men jag måste få komma om 1 vecka. Går det inte vet jag inte vad jag gör? Känns ju trist om 1 års utbildning ska falla på 1 veckas praktik....men jag kan knappast göra så mycket åt det å andra sidan.

Visst är det kul nästan jämt?

Inga kommentarer: