tisdag 31 augusti 2010

Ny tatuering

Japp, en sån blir det på torsdag. Har funderat i drygt ett års tid nu på en ny. Hade halva klar typ, placering också. Men så började vi prata tattoos igår och då trillande polletten ner hur den skulle se ut färdig.

Så idag ringde jag min vanliga studio Eastwood Tattoo i Ludvika. Hade tur, jag var nervös det skulle bli trångt med en tid innan jag åker eftersom jag praktiserar också och det gäller klämma in det på en dag som passar oss båda. Men på torsdag sker det! Lääääängtar. Min femte...har man väl börjat vill man bara ha fler. Jag har typ redan en ide på min sjätte också....fast den kommer få vänta.

Ska strax bege mig mot praktiken. Lite nervös är jag men mest ska det bli kul. Får man bara göra sitt första blodprov och det går bra så släpper det ju. Men det är typ 5 månader sedan vi fick testa och då bara en gång på en provarm.

Inga kommentarer: