måndag 30 augusti 2010

Praktik

Var dit idag men det blev en kort dag. Var bara info, få kläder och bli visad runt. Så när jag fick så mycket tid över så passade jag på att göra en del ärenden på stan. Lämna tillbaka biblioteksböcker, vara förbi skola och hämta mitt arbete samt be sista läraren rätta min uppgift fort (så jag får mitt betyg så jag kan söka jobb), leta miniräknare - fast hittade ingen får leta vidare i Bremen sen, handla och lite sånt smått.

Nu på kvällen ska jag läsa på lite speciella medicinska termer för denna avdelningen samt så smått påbörja sista inlämninguppgiften, som dock nästan till 100% bygger på praktiken så man kan inte göra så mycket i förväg, men eftersom jag vill skicka in den sista dagen på min praktik ska jag göra så mycket jag kan i alla fall, även om det bara är lite.

Inga kommentarer: