onsdag 11 augusti 2010

Jag har det!!!

Det underskrivna kontraktet!! När jag kommer hem (efter 19.00) lägger jag upp bilder på min lägenhet i Bremen! Har precis betalat in första hyra och hyreskautionen. :D:D

Nu är det bara ett jobb som fattas!

Var två härliga men jobbiga dagar i Uppsala och Stockholm. Jobbiga för att man sover alldeles för lite, härliga för det är alltid super träffa tjejerna! Men mina Uppsalabrudar har lovat komma och hälsa på mig! Vi ska försöka få ihop så de kommer samtidigt dessutom! Roligt, roligt!

Mareike och jag hade massor att diskutera, allt från hur vi ska inreda min lägenhet, hon är ju så superduktig på att måla (jag önskade mig en väggmålning i naturlig storlek av Basti...hahaha) till att vi ska ge varandra lektioner i Photoshop och svenska.

Inga kommentarer: