fredag 27 augusti 2010

Jobbigt med semester...

Jag har fått "sova middag" både igår och idag..eller det är väl så här att det höga tempot jag haft under året märks nu när jag har tid att vila och ta det lugnt. De har messat från Skoghem om jobb både lördag och söndag men jag har faktiskt inte lagt mig tillgänglig. Jag måste få denna veckan (som ju pga byte av pass bara blev onsdag-söndag). Redan på måndag börjar min praktik. Skönt nog gör jag bara 3 dagar i vecka 2. Kan behövas. Då måste jag packa det sista här hemma och bara spara typ en tallrik, ett glas osv.

Imorse var jag och fixade personbevis till min skolansökan. Hon hade glömt säga jag måste lämna med det nu igen. Men nu är det klart.

För övrigt har jag börjat bläddra i boken Sjukvård. Har två kurser som jag väntar betyg i, men de har inte kommit än. Iof vet jag det blir bara G i Omvårdnad (har en del att komplettera men har G på resten alltså blir det G). Datakursen fick jag (och det var faktiskt väntat) MVG i.

Inga kommentarer: