tisdag 24 maj 2011

Detektivarbete

Jag har genom att titta på motståndarnas hemsida kunnat konstatera att jo, det är match idag. Är nämligen på Werders hemsida lite oklart. Det står på ett ställe men inte på ett annat. Dessutom finns matchen inte med i listan över matcher som sitter uppe vid Platz 11. Var den spelas är däremot lite oklart. Men jag får väl leta. Egentligen kan bara Platz 11, 12 eller 14 vara aktuella. Jag pratar nu om U21-matchen så klart!

Matchen börjar först 19.00 och jag åker härifrån vid 18-tiden så har jag tid att leta också.

Werders proffs träningsspelar i Verden idag. Lär väl bli tvåsiffrigt eller så, så har det ju blivit i de andra matcherna. Halva laget saknas dock pga skador, semester eller landskamper så det lär väl bli U23-spelarna tillsammans med bänkdryckarna som spelar antar jag.

Snälla Jana kommer en timme tidigare på lördag så jag kan åka till Bremen-Burg och se U21:s sista match för säsongen. :D

Inga kommentarer: