måndag 9 maj 2011

Ny vecka

Så nu har jag fixat med lite foton och ätit. Ska strax gå och handla så jag har något att äta på jobbet ikväll.

Kom på att jag inte rapporterat om hur det gick med den där lägenheten som ligger på andra sidan gatan från jobbet. Jag skulle ju få besked i förra veckan. Men dagarna gick och jag hörde inget. De på jobbet som förmedlat kontakten undrade också och eftersom de känner uthyraren tog de kontakt. Visade sig att sonen helt plötsligt inte längre vet om de överhuvudtaget ska hyra ut den! När jag fick höra det tackade jag nej. Jag menar om man är så strulig redan innan man har flyttat in är risken helt enkel för stor att det blir strul när man väl bor där med.

Så jag får leta vidare. Det är ju ett par månader kvar till december. Fast egentligen vill jag inte flytta. Ska se om jag kan komma på en lösning som gör jag kan ha både boendet och jobbet kvar. Det handlar om två månader om året ju!

Inga kommentarer: