fredag 20 maj 2011

Hmmmm

Tydligen kan jag bara logga in här om jag använder Google Chrome, inte med Internet Explorer. Störigt!

Jobbat idag och sen inte gjort mer. Imorgon direkt efter jobbet blir det Osterdeich och födelsedagsfika för Katja med Mareike och Benni och Jenny och nån mer. Vi skulle bli 6-7 st.

Söndag har en kollega bytt med mig så då jobbar jag kväll.

Så mycket mer än inte inplanerat. Proffsen och U23 har ju spelat klart. Eller Proffsen träningsspelar men det är rätt ointressant. De vann med 7-0 i onsdags och senare idag spelar de också. Alla matcher borta så man kan inte se dom heller. Därav att det är rätt ointressant. För ingen sänder ju sådana matcher heller.

U21 har två matcher kvar, en på tisdag kväll hemma och en nästa lördag borta i Burg som jag gärna vill se men inte kommer hinna till i tid som det ser ut. Frågan är om det är värt åka för en halvlek? Tjaa är det fint väder är det väl det antar jag. Slutar halv två och matchen börjar ju först tre men måste först cykla hem (30 min), ta bussen till Bahnhof (15 min) sen tåget till Burg (15 min) och sen gå (15 min). Vilket om man summerar blir 1 tim 15 min alltså 15 min tillgodo. Meeeeen, då ska ju bussen och tåget passa precis och det gör det inte. Här är nämligen tidplanen mer en rekomendation på hur bussen kan gå..... vilket för det mesta inte stör, det kommer ju en ny 10 min senare liksom. Men ibland är det inte bra.

Kan ju alltid försöka gå lite tidigare från jobbet men varje gång man försöker det så strular det ju alltid till sig. Alltså bättre räkna med att det inte går!

Inga kommentarer: