måndag 30 maj 2011

Phuuuu för juni....

Fick schemat idag....ja semester fick jag ingen. De första 17 dagarna har jag två ledga dagar på. Jobbar massor. Har endast 5 lediga dagar totalt. Blir tufft. Det är redan på schemat 42,5 timmar mer än vad jag ska göra (om jag gör 30,0/vecka, får jag 35,0/vecka är det "bara" 22,5 timmar extra.... De har ju lovat 35,0 per vecka från maj men jag vet hur glömska de är... Det är struligt nu för chefen är sjukskriven sedan länge och min chef som egentligen är arbetsledare gör nu båda jobben, vilket är på tok för mycket för en person egentligen. Dessutom har en del fått sluta för de inte skötte sig vilket gör vi åter är för få, dessutom blev en idag långtidssjukskriven (gravid med komplikationer) så det pajjade hela sommarplaneringen.

Får se vad jag fått när jag får lönen, den kanske kommer imorgon om jag har tur (vi ska ju ha den senast den 3:e men oftast får vi den tidigare). Jag kommer så klart säga till om jag inte fått det. Dessutom skulle de senast 15 april haft ett anställningssamtal med mig för då gick min provtid ut. Jag antar jag är anställd nu då ;).

Inga kommentarer: