torsdag 5 maj 2011

Onsdag - Torsdag

Sorry men jag har fullt upp, så fullt upp att jag glömmer att jag inte skrivit i bloggen. Ska skärpa mig! Promise!


Igår var jag först och lämnade plasma (träffade på Mareike och Benni vid busshållsplatsen, de skulle också dit), sen var vi en kort vända på stan, hälsade bl a på Birte på jobbet innan vi tog bussen hem. Sen fick jag en lektion i Photoshop av Mareike. En lång lektion, den tog hela kvällen mer eller mindre. Här ser ni mitt första försök till att bara behålla det gröna i matchdräkten och göra resten svart-vitt.

Idag har jag jobbat igen och cyklade på vägen hem från jobbet förbi Rewe och handlade. Första gången jag mathandlat för mer än 500 kr här. Men då hade jag också tre fullproppade kassar! Rätt imponerad av mig själv att jag lyckades frakta hem allt på cykeln.

Har suttit och pillat lite med Photoshop själv sen under resten av em/kvällen.

Imorgon är planerna först jobb och sen titta förbi på träningen. Jana (från jobbet) kommer dit och ev också Mareike och hennes besök från Paderborn. Hennes besök gillar fotboll men är inte lika besatt som vi andra så det beror på om hon har lust eller ej.

Såg just på vädret att vi ska få närmare 30 grader i helgen. Pust!

Inga kommentarer: