lördag 21 maj 2011

Jobb-sol-fika-middag

Japp det är min dag det. Hemma en snabbis, ska iväg om 15 min igen.

Först jobb till halv två, sedan mötte jag upp de andra vid Osterdeich, där vi fikade i 3,5 timme. Nu ska jag, Benni och Mareike till Piano och äta en rollo, Katja och Jenny går till Bellini som ligger mittemot Piano och äter. :). De hade liksom planerat äta ute och har beställt bord, vi andra tre kom mer spontant på att vi inte hade lust laga mat ikväll.

Tur nog ville ju en kollega byta pass med mig så jag inte behöver sitta och passa klockan så det inte blir för sent. Nu blir det inte det ändå för ikväll är det också Pokalfinal! Tyvärr utan Werder i år (efter två år i rad i final) men Schalke - Duisburg går det med. Dessutom är Duisburg ett 2. Liga lag och därför håller vi alla på Duisburg. Vore rätt coolt med ett tyskt lag från 2.ligan i Europa Leauge eller hur?

Det värma fina vädret är tillbaka efter en vecka med regn eller regnskurar varje dag. Min termometer visar just nu 27,3 grader men så varmt är det inte, men skulle gissa på 23-25 grader eller så.

Inga kommentarer: