onsdag 11 maj 2011

En lösning på G

Jag tror jag har den! Lösningen som gör att jag inte behöver flytta och inte behöver ett nytt jobb. Men jag måste kolla upp en del saker först, så ni får vänta lite innan jag talar om den....:)





Har nämligen knappt varit hemma alls idag. Först var vi och lämnade plasma, sen in till stan och fixa present, vidare till IKEA och sen hem. Snabbt hem och tvätta medan Mareike bakade blåbärskaka och 1,5 timme senare hade vi picnic vid Osterdeich. Då hade även Benni kommit hem så han var med. Efter vår picnic tog jag och Mareike en fototur runt Stadionomgivningarna och när vi var klara med det (tog oss ca 1 timme) var vi till Crossini och åt en sallad.



Har precis kommit hem, ska surfa lite och sen måste jag i säng (absolut senast om 30 min helst!).



Jobbar imorgon och på fredag. Skulle egentligen vara ledig men en kollega ville gärna byta pass då hon skulle få besök. Och eftersom jag också har lördag och söndag ledigt så sa jag ja.


Städa har jag inte hunnit med idag, det får ja roa mig med imorgon.

Inga kommentarer: