torsdag 19 januari 2012

Bokat igen

När ingen hörde av sig varken på telefon eller mail inom de utlovade 2 arbetsdagarna har jag idag helt enkelt bokat nya biljetter. Fick dessutom då till samma pris tag på biljetter så jag inte måste sova på Arlanda :)

Flyger till Sverige söndagen 18 mars via Amsterdam och landar i Stockholm 12.35. För 15 kr mer fick jag dessutom en första klass biljett på tåget som anländer Falun 16.38.

Hem flyger jag fredagen 23 mars via Amsterdam igen och landar i Bremen 17.40. Tåget går från Falun 09.32 och för 30 kr extra åker jag även då första klass. Hoppas hemresan funkar utan förseningar bara så jag inte missar inledningen på Werders International Weekend. Det kommer fans från Sverige (6-7 st), Skottland (mååånga 15-20 pers), USA, Vitryssland, Norge, mfl länder.

Programmet är:
Fredag: Fanträff med Barhäng
Lördag: Stadstur, Båtresa på Weser till Stadion, Match, Fanparty i Ostkurvensaal
Söndag: Stadiontur, Lunch på Platz11 och Miniturnering i fotboll mellan fansen från de olika länderna. 

Det enda vi måste betala är stadsturen, båtresan och ev Stadionturen allt ca 80 kr tillsammans. Resten bjuder Werder på! :D

Inga kommentarer: