måndag 30 januari 2012

Men det är väl typiskt!

När jag väl bestämt mig för att cykla denna veckan ja då blir det superkallt. -10 grader och mer ska vi få. Och kanske snö. Iof skulle jag tippa på att skrapa rutorna på bilen, få den varm nog så att imman försvunnit och innan bilen är varm så jag slipper frysa och restiden så tar det precis lika lång tid som att dra på sig varma kläder och cykla. Och jag cyklade förra året. Fast då var det inte lika kallt.

Så vi får väl se hur det står till med karaktären nu när jag kan ta bilen....fast kommer det mycket snö finns inget val, då blir det bilen, det var alldeles för farligt och ren tur många gånger förra vintern när snön låg. Men varför få snö nu!!??!! I februari (nästan ju) den ville vi ha i december, nu kan jag vara utan den faktiskt.

Och se på fotboll i -8 som det ska bli på söndag är ju så där lagom kul det med....fast det är "bara" U23 som spelar och kommer det en massa snö kommer det bli inställt hur som helst för Platz11 har inga värmeslingor i gräset.

Inga kommentarer: