tisdag 31 januari 2012

Nytt körkort

Mitt tyska körkort är här! Och pengarna jag fört över från Sverige så nu kan jag lämna in bilen på torsdag också. Nu fattas bara en försäkring och tyska nummerplåtar sen är projekt bil och körkort avslutat.

Hade ett besök på gymmet inplanerat men solen skiner så skönt även om det är kallt och det måste ju utnyttjas (dessutom har jag en sån jäkla träningsvärk från söndag och måndag i gymmet) så det blev en prommis idag istället så kör vi gymmet imorgon. Lite flexibilitet måste ju finnas!

Tänkte först gå runt Stadionområdet då Werder också tränar men även om solen skiner kommer de vara så inpackade idag så man får inga fina kort hur som helst så jag tog en tur genom Viertel istället.

Jobbar gör jag kväll idag, så nu ska jag kolla upp det där med bilförsäkring och sen så långsamt förbereda mig för jobbet.

Inga kommentarer: