fredag 27 januari 2012

Köpstopp

Japp, nu har jag gett mig själv köpstopp för ett bra tag framöver. Inget som inte är helt nödvändigt kommer att inhandlas. Men det finns två undantag. Jag kommer även i fortsättningen naturligtvis köpa biljetter till Werders matcher (nu går jag ju gratis på alla matcher utom proffsens så det är ju hanterbart :) ) och när jag åker till Sverige kommer jag som planerat att fylla väskan med div svenska saker jag saknar här nere.

Jag har nämligen i det närmaste tömt mitt sparkonto i och med bilens reparation och jag gillar helt enkelt att ha mycket pengar där, ifall något händer, ifall man spontant vill göra något osv. Måste fylla på det igen. Sen blir det också till att gå regelbundet och lämna plasma så fort jag får det igen (1 feb, hade lämnat årskvoten och måste ta en paus tills dess).

Idag är jag ledig, har en del saker att göra, sen ska vi se avslutsträningen och ev träna fotboll själva efter det (beror på vädret).


Igår kväll var jag och Mareike ute och lekte med min kamera runt stadion, lekte med långtidsljussättning och det blev många fina kort, ska bearbeta dom nu så får ni se dom sen. Vi var även på träningen och har ett par fina kort därifrån med som jag ska ladda upp. Ni får två smakprov så länge :).

Inga kommentarer: