söndag 22 januari 2012

Fotboll!

Jodå matchen blev av, fast på konstgräset. Det regnade hela tiden rejält! Vi såg bara en halvlek och Mareike hade sitt livs upplevelse, fast jag orkar inte översätta det nu till svenska så historien får komma imorgon. Wilhelmshaven (utan Kevin, men han var där och tittade på, är skadad, opererad i knäet) vann över Werder U21 med 3-1.

Jag är superförkyld (var jag innan 45 min i ösregn) men ska försöka mig på lite styrketräning imorgon ändå. Är ledig, jag och Mareike ska jobba vidare på att få min bil tysk också. Vi ska åka dit och visa upp det franska papperet och se om det duger. Detta COC-papper fick jag från Peugeot nämligen på franska. De ville egentligen ha det på engelska. Så skrev jag med, men fick ett franskt ändå. Så vi får se vad de säger. Sen måste jag hämta ut fobollsbiljetter på Posten och så har vi lite annat att fixa. Mareike har inte UNI förrän halv tre men vi har mycket att göra så vi kör igång redan klockan 9 så nu ska jag börja dra mig mot sängen.

Inga kommentarer: