söndag 8 januari 2012

Helgen

Har jag jobbat.

Igår var jag supertrött och sov lite på soffan efter jobbet. Idag var det bättre. Vi var och åt på Piano på kvällen, Mareike und Benni är nu båda tillbaka i Bremen. Så mycket annat har väl inte hänt.

Jobbar imorgon med, men då kväll pga sjukdom. Skulle jobbat dag. Är dessutom själv på min avdelning, men vi har lite tomma platser så det går. Sen hoppas jag verkligen jag är ledig tisdag och onsdag även om jag tror en dag säkert ryker. För fortfarande är många sjuka och jag ska ju egentligen vara ledig de två dagarna, sen jobba på torsdag och har sen 4 semesterdagar. Så som sagt, en eller kanske båda ryker förmodligen...

Har i planeringen att åka och träna före jobbet imorgon, har ställt klockan för det. Men om jag är för trött, kommer jag att sova ikapp lite timmar istället.

Inga kommentarer: