fredag 6 januari 2012

Vissa dagar....

Idag var jobbet inte så kul. Började med en avliden direkt på morgonen, sen blev man slagen (tur nog har de ju inte så mycket kraft de flesta) och sen ramlade en också med rejält blodflöde som resultat. Vissa dagar är bara rätt dryga...men som tur är jobbade jag med super kollegor så allt flöt på bra ändå, trots allt elände.

Hade tänkte träna mellan jobbet och fotbollen men jag skulle få stressa på rätt rejält och jag har inte ork till det nu, efter denna dag. Och jag kan ju träna imorgon också. Annars försöker jag hålla lördag-söndag fri, för normalt är det ju då mycket fotboll. Men än har ju ligorna vinterpaus och jag kan skjuta på gymbesöket en dag eller två utan problem.

Vi har skönt väder i alla fall. Vindstilla, sol och blå himmel. Igår var det värre. Mycket värre.

Inga kommentarer: