fredag 22 februari 2013

Färdig!

Färdig städad, nu är det såååå fint här. Köpte en bukett gula tulpaner när jag var och handlade. Sjukt billigt här, ca 17 spänn får man betala för en bukett.

Färdig äten är jag också, pasta med bacon och riven ost.

Väntar nu bara på att det ska bli tid nog att traska iväg till Platz14. Dröjer dock, de spelar först om ca 2,5 timmar. Ser under tiden på Skid-VM och slappar lite. Mina härliga behövliga underbara tre lediga dagar är snart slut....*suck* men om bara 6 dagar är det dags för SEMESTER!! Nice.

Helgens matcher:

Fredag 19.30 U23 - Wilhelmshaven, testspel, Platz14
Lördag 13.00 (jag kommer dock senare, hoppas jag fixa det) U19 - Hamburger SV, Junior Bundesliga, Platz11
Lördag 14.00 U21 - OT Bremen, Bremenliga, Platz14 (ett alternativ om jag missar U19, man kan dock inte se hela för..)
Lördag 15.30 Bayern München - Werder, Bundesliga, på TV
Söndag 12.00 U17- Osnabrück, junior Bundesliga, Platz11, missar jag, jobbar....
Söndag 15.30 Borussia Gladbach - Borussia Dortmund, Bundesliga, på TV
Söndag 17.30 Fürth - Leverkusen, Bundesliga, på TV

Inga kommentarer: