måndag 25 februari 2013

Trött

Är så trött så trött. Tror jag lägger mig och sover en timme eller så. Men nu är jag ledig imorgon, gör en kväll på onsdag sen ledig en vecka. Jag ska bara vila upp mig. Om jag inte är piggare efter min semester får jag väl lov att traska iväg till min husläkare. Be henne ta prover och se om jag har någon brist (har hört många som har D-vitaminbrist, iof i Sverige men även här i Bremen har det varit väldigt lite sol denna vinter.) eller om jag bara är utarbetad.

Imorgon har jag en hel massa att göra:


  • tvätta
  • börja packa (eftersom jag jobbar sent på onsdagen)
  • lämna plasma
  • checka in flyget
  • köpa bussbiljetter (billigare göra det online)
  • föra över pengar till mitt svenska konto (tar ju tre dagar innan pengarna landar där)

Inga kommentarer: