fredag 1 februari 2013

Matchday

Lusten är väl inte på topp men det kanske kommer. Vi möter ju trots allt Hannover så det är ju det lilla Nordderbyt. Och det är ju faktiskt rätt varmt också, vi har 8 grader just nu.

Matchen börjar först 20.30 så jag ska strax göra nått jag inte gjort på länge efter jobbet. Gå och lägga mig en timme eller två. För det blir sent ikväll och jag måste upp tidigt även imorgon. Så tänkte passa på tanka lite sömn.

Idag gäller vila, efter tre tuffa pass på gymmet känns benen rätt trötta.

Och gissa vad som låg i brevlådan idag? Japp, papperen från Falu Kommun. Det gick alltså! Fast jag fick hota med att göra den pinsamma mailkonversationen offentlig innan de kunde skita ur sig det jag ville ha. Och jag måste igen bara påminna om vad det var jag ville ha, man kan ju tro det var något RIKTIGT GIGANTISKT. Jag ville bara ha kursbeskrivningarna på engelska.....kom också ihåg jag fick översätta alla kurser (utom tre) själv.....^^

Inga kommentarer: