tisdag 12 februari 2013

Riktig flitig idag

Vi slapp teammötet, blev flyttat till fredag.

Jag var alltså hemma i bra tid, lagade mat för ett par dagar, diskade och for sen iväg och lämnade plasma. Var fjärde gången så bra betalt idag :).

Imorgon väntar jobb och sen hoppas jag vädret inte är så jäkla kallt, är lite sugen på att springa lite. Men idag var det inte läge, +1 grad och lättare snöfall. Sen på kvällen är det i alla fall Champions Leauge med matchen Donetzk - Dortmund.

Idag meddelade också Werder att de på tisdag träningsspelar mot Braunschweig klockan 15.00 (vilket ju är en jäkla komisk tid men jag jobbar bara till 14.00 som tur är, men jag menar sååå många lär ju inte kunna se matchen liksom). Laget kommer bestå av en mix av proffs och U23 spelare.

Längtar till torsdag och ledig dag! Har redan en liten lista på saker jag måste beta av.....

Inga kommentarer: