fredag 22 februari 2013

Idag

Egentligen hade jag inget mer än att städa på agendan. Men så vaknar jag till nyheten att U23 har lite snabbt klämmt in ett testspel idag (för deras ligaspel i helgen är inställt). De spelar ikväll 19.30 mot Wilhelmshaven. :). Kallar jag goda nyheter.

Städa måste jag i alla fall hur som helst, för sen väntar tre dagar jobb, en dag ledigt, en dag kväll och sen flyger jag till Sverige så jag måste städa iordning lite idag. Sen spelar ju Werder i morgon också, borta mot Bayern München (lär bli en pinsam historia för Werder men men) och det ska vi se på TV:n. U19 spelar också här hemma mot HSV men jag jobbar ju och hinner bara ev se andra halvlek. Få så hur jag gör, om jag försöker hinna det eller om jag låter bli den matchen. Nu fick jag ju överranskande se U23 idag ju.

Jag vill ju nämligen prata lite med Nuri (som jobbar kväll imorgon) om att han ska fixa mig en intervjutid så det kan bli lite knappt med tiden.

Inga kommentarer: