fredag 8 februari 2013

Njuter av ledig dag

har varit och lämnat plasma, kom aldrig iväg på det igår. Väntar på att tvätten ska bli klar, sen drar jag och Benni och kollar på avslutsträningen. På vägen hem måste jag åka förbi verkstaden och se om han lite snabbt kan hjälpa mig med en lampa. Vänster framlyse lyser inte fast jag har bytt glödlampa. Och innan jag kortsluter allt igen så ber jag honom kolla.

Sen väntar städning. Imorgon jobbar jag, men bara till 12.00 så jag kan se U19 - St Pauli som spelar klockan 13.00. Egentligen var det inplanerat att se Oberneuland - Hannover U23 men där är inte planen spelbar så matchen är inställd. Direkt efter U19s match åker vi hem till mig och ser Stuttgart - Werder på TV:n.

På söndag åter igen jobb och sen direkt till Platz 11 och se U23 - Victoria Hamburg. Om det inte börjar snöa eller regna är planen spelbar har man idag konstaterat vid en besiktning.

Inga kommentarer: