söndag 24 februari 2013

Oavgjort

Basti i Leverkusens färger
Ingen ville visst vinna de två matcher jag såg idag. Blev 1-1 mellan Borussia vs Borussia och i matchen Flo vs Basti (eller som alla andra skulle säga, Fürth vs Leverkusen) blev det 0-0.

Flo i Greuther Fürths färger

Flo blev inbytt i 67:e minuten och fick göra Bundesligadebut med sin nya klubb. Han har ju redan spelat Bundesliga för Werder innan (även om det inte är så ofta han spelat, varit i truppen har han varit oftare).

Imorgon väntar jobb och sen får vi se vad jag hittar på. Beror på vädret. Idag var jag glad jag inte behövde se livefotboll, snö, snöblandat regn och bara grått grått grått.

Jag vill ha vår! Fasen, förra året sprang vi ju runt i t-shirt och shorts i mars. Fast vi kanske hinner med det i år med. Som sagt, det går fort här bara våren kommer.


Inga kommentarer: