fredag 1 november 2013

Fast anställd

Min provperiod gick ut igår. Och eftersom jag var på jobbet idag och jobbade så är jag därmed automatiskt fast anställd. :) Det är ju bra!

Lön har jag fått idag också, trevligt trevligt. Speciellt eftersom den var rätt hög denna gången. Varför vet jag inte, avräkningen kommer väl i nästa vecka. Troligen lite bensinpengar som släpat (de får vi ju månaden efter) och så har jag jobbat rätt mycket timmar också. Har ju iof en fast lön och heltid men gör jag mer timmar får jag ju på detta ställe betalt för dem!

Nu lite vila innan kvällsvändan kör igång. Ikväll efter jobbet blir det fotbollstittande med Mareike och Benni, Dortmund spelar hemma mot Stuttgart. Eftersom jag jobbar hela helgen och inte kommer kunna gå på Werders match med dem kör vi lite Bundesliga idag istället.

1 kommentar:

Yohseefeen sa...

Grattis till fastanställningen!:)