onsdag 20 november 2013

Härligt väder!

Kallt som attan, fick skrapa rutorna på bilen för första gången. Men sen soligt och fint!

Sprang en kortvända, 1 varv på Finnbahn för jag hade tid hos tandläkaren för kontroll. Allt var bra men man vill ersätta min tand då det inte är bra att ha en lucka, tanderna bredvid kan då "ramla" emot varann. Det kostar bara lite mycket 2200 Euro, men jag har fått en tid för konsultation hos experten, då lär jag väl få höra hur de tänkt det ska finansieras. Annars behåller jag min lucka i alla fall. Ska dit 12 december.

Direkt efter tandis var det tid att susa tillbaka till jobbet och ha teammöte. Det tog 1,5 timme och sen har jag lagat lite mat, gjort lite pappersjobb osv.

Nu ska jag se om jag kan hitta min hammare. Har lagt den på nått bra ställe. Så bra att jag inte hittar på det. :)

Inga kommentarer: