tisdag 5 november 2013

I´m back!

Jihooo, denna veckan har jag kännt mig mer normal. Inte varit så trött mer. Och när solen sken idag istället för regnet de "lovat" så bokade jag snabbt en löpträff med Benni, eller jaaa egentligen var det han som bokade in en med mig men jag hade redan skippat gymmet och tänkt springa. Har precis kommit tillbaka från 3,3 km löpning på 26 min. Inte så jättefort alltså men det positiva, jag kunde köra hela sträckan i ett sträck!

Var nog bra jag tog det lugnt förra veckan, var ju så trött och hade väldigt många patienter. Behövde nog lite vila helt enkelt.

Men gym blev det ju inte idag heller då....hahaha. Nytt försök imorgon.

Basti 
Ikväll ser vi på fotboll, Donezk - Leverkusen. Blir lugnt då båda är för Bastis Leverkusen idag. Imorgon är det krig igen! Benni håller på Arsenal, jag på Dortmund. Behöver jag påminna om att jag vann sist? Dortmund bollade lätt bort Arsenal :). Benni tror ju på revansch han....


5 kommentarer:

Anonym sa...

Är så avis på att du kan se Leverkusens match i kväll! Har alla Viasat kanaler här men ingen av dem vill visa varken Bayerns match eller Leverkusens :(

Tasja sa...

Jag vet hur det kan vara! Och även om man alltid kan hitta en Stream är det ju inte alls samma sak :(

Anonym sa...

I dag kan jag se båda matcherna! Så det blir en jävla massa zappande emellan! Men det är det värt!

Tasja sa...

Äh, se Dortmund det räcker ;)
Schalke har inte på långa vägar så läckra spelare (på alla sätt och vis ;) )

Anonym sa...

Hahaha I see what you did there ;) Inte helt fel att spana in Hummels bland annat, fin kille det där ;) I Schalke är Neustädter heeeeelt okej snygg ;)