fredag 29 november 2013

Trööööött

Kunde inte somna igår när jag kom hem från jobbet. Var inte stressigt eller så alls, snarare tvärtom, men jag var ändå lite för mycket uppe i varv. Somnade först efter midnatt och när man då måste upp halv sex är det för lite sömn. Så nu ska jag äta lunch och sen faktiskt lägga mig 1 timme och sova eftersom jag ska göra samma långa kväll även idag och måste imorgon också upp tidigt. Var längesen sist jag sov på dagen, kan verligen rekommendera D-vitamin om man är trött. Sen jag började äta dessa är jag jättepigg. Ja, normalt då i alla fall :)

Kuusamo
Imorgon har jag dock en mer lättsam tur. Blir lite städning imorgon och sen U19 fotboll och efter det hinner jag också se proffsen på TV:n. Lyx! Sen kör ju (eller började redan förra helgen, men då hade vi så mycket annat för oss så då såg jag inget) backhoppningen igång också. Klockan 16.00 idag är det tävling. De kör träning och kval innan men som sagt, jag måste få lite sömn också. Så jag nöjer mig med att se tävlingen. Det är -13 grader och bra förhållanden i alla fall. Igår blåste det för mycket, som ofta i Kuusamo, så träningen ställdes in.

Inga kommentarer: