torsdag 7 november 2013

Snart helg!

Oj vad jag längtar!  För det är min leeeeeediga helg! :D

Idag har jag jobbat som vanligt (har ju bara 4 lediga dagar per månad), fått en ny patient som jag är ansvarig för så nu har jag 6 stycken som är "mina". Fast jag har på mina turer mellan 8-15 st för vi hoppar ju in för varandra och så. Jag är alltid reserv tex för 5-6 till och sen kan jag väl en 30-40 andra också som jag får till och från när den ordinarie eller reserven inte kan.

Efter jobbet mötte jag upp Benni och vi har sprungit 4,7 km. Först 3 km runt Bürgerpark övre delen, sen 1 vända på Finnbahn. Om 2 veckor är det ju dags för tävling! :)

Strax blir det lite Euroleauge fotboll i bakgrunden, inget av de tyska lagen intresserar mig så där supermycket. Men det kompenserar vi med två matcher imorgon!

Dortmund förlorade ju tyvärr igår då hemma mot Arsenal med 0-1, detta trots att de hade matchen mer. Så mellan mig och Benni står det nu 1-1. Imorgon går duellen vidare, jag är för Fürth med Flo och Niclas och Benni för Paderborn med Jojo och Flo H. 

Inga kommentarer: