söndag 10 november 2013

Kallt

Nu börjar det bli kallt här. Så där vinterruggigt och jag börjar inse jag får nog räkna med att ta bilen rätt ofta till jobbet i fortsättningen. Idag var det uppehåll och tom sol men en isande vind så det var kallt. U19:s match blev flyttad från 11.00 till 14.00 så jag passade på att laga mat inför min dubbelspassvecka. Vet ju hur omotiverad jag är till det när jag kommer hem på kvällarna. Så nu har jag både en gratäng gjord på ris, kyckling, majs, fetaost, rosenkål och lite annat grejs jag hade hemma och en hemmagjord pizza.
Solnedgång över Platz11

U19 spelade mot Hertha BSC och det slutade oavgjort 2-2. Som sagt det var först rätt skönt i solen men när den försvann blev det riktigt kallt. Och nu regnar det. Jag är lätt förkyld, lite halsont och näsan rinner. Jag hoppas det inte blir värre!

Imorgon måste jag dessutom börja 6.30...synd om mig..... ;)

U23 vann igår med 1-2 och proffsen förlorade med 3-1 borta mot Schalke. 

Inga kommentarer: