lördag 9 november 2013

Typiskt!

Jag är ledig och ville så gärna sova länge. Vad händer? Vaknar halv sju och kan inte somna om?! När jag måste jobba är jag hur trött som helst.  När jag får sova, då är jag pigg. Typiskt!

Jaja, senare idag blir det i alla fall en tripp till Hamburg och kolla när U23 ska försöka vinna över St Paulis U23. Vädret är just nu inte så roligt, det regnar här. Men i Hamburg senare idag ska det bara vara lättare regnskurar, får hoppas det stämmer!
Zoltan Stieber, tvåmålskytt igår

Fürth slog enkelt Paderborn igår med 3-0. Paderborn lyckades dessutom med att få två spelare utvisade, en fick sitt 5:e gula (och är därmed avstängd nästa match) och så skadade sig målvakten och fick bytas ut efter ungefär 20 minuter. Ingen lyckad dag för de alltså.

Hatderbyt slutade 0-0 och det var nog det bästa resultatet med tanke på ev bråk. Det var rätt bråkigt före matchen och en hel del pyro under matchen. Hur det såg ut efter har jag inte hört nått om. Inte orkat kolla heller.


Inga kommentarer: