söndag 6 mars 2016

Idag ni!

Har det hänt nått som aldrig hänt förr. Jag behövde börja jobba 9.30. Redan 8.00 var jag vaken och pigg! Annars brukar mina mornar bestå i att jag halvsover till 15 min innan jag måste iväg och då slänger jag mig ur sängen (utan frukost) och gör snabbt iordning mig och iväg. Är fortfarande nyfiken på om det är tillfälligt eller ej. Dessutom är jag inte trött på dagen och måste sova middag! Fatta vad många timmar extra jag kommer få på dagarna om det håller i sig! :)

I sista sekund verkar Werder ha kammat till sig. Jag kunde bara se första halvlek men förutom att man slog Hannover (som iof är hopplöst sist och typ redan klara att ramla ur) med 4-1 så spelade man så länge jag kunde titta riktigt bra. Och genom dessa två segrar har man klättrar från nerflyttningsplats till en betydligt bekvämare 13:e plats. Nästa helg spelar de borta i Bayern så då är det väl slut på turen (men man vet aldrig, Mainz lyckades ju slå Bayern förra helgen!).

Ikväll spelar Atletico borta i Valencia och eftersom spanska ligan har väldigt mycket senare starttider ibland så kan jag se nästan hela matchen. Missar ca 20 min i början av andra halvlek.

Ikväll ska jag väga hamstrar också. Eftersom jag fått lov gå upp relativt tidigt imorse så sköt jag på vägningen till söndag denna veckan. De måste vara trötta idag, än så länge har jag inte sett en enda. Annars brukar jag i alla fall ha hunnit träffa på Nils, Jojo och Flixx vid den här tiden.


Inga kommentarer: