söndag 20 mars 2016

Vår!

Vårdagjämningen idag. Vi har också haft vårväder. Var lite regnigt på förmiddagen men på eftermiddagen/kvällen hade vi sol.

Jag har varit på gymmet och kört ett benpass och sen resten av dagen har jag tittat på sport och pysslat. Håller på med nya gömställen till hamstrarna.

Såg finalen i backhoppningen skidflygningen från Planica. Peter Prevc, Slovenien vann den med. Han är helt fantastisk. Han har denna säsongen vunnit backhopparveckan, VM, totala världscupen, varit etta 19 gånger och 21 gånger har han stått på pallen. Makalöst!

Imorgon är min semestervecka slut, den blev ju inte som planerat men skönt slippa jobbet en vecka. Dessutom startar jag lugnt. Alla kollegor är där och dessutom är två av mina "tunga" patienter inte där. En ligger på sjukhus och en är på korttidshem. Så slipper köra igång med full stress, det är ju skönt. Hinner nog ändra på sig också ska ni se.

Inga kommentarer: