tisdag 15 mars 2016

Igår och idag

Igår var jag först iväg och tränade, benpass. Sen hem och äta och vänta på att klockan skulle bli tillräckligt mycket för att åka till veterinären igen. Jag var lite pessimistisk, andning var bättre men hon hade tappat ytterligare 16 gram. Hon äter nämligen inte riktigt.

Men då andningen var så mycket bättre och var relatvit pigg så ville han inte ge upp. Hon fick en aptitretande spruta + vatten sprutat. Sen fick jag med mig B-vitamin att ge.

Sen hem igen och äta mat.

Idag har jag varit och lämnat plasma och sen köpt något som länge varit mycket nödvändigt. Nya knivar och ny stekpanna. Vet inte hur många gånger jag har limmat ihop knivarna då bladet lossnar från skaftet! Går under kategorin, skittrist att köpa så jag har dragit ut på det.

Fluffis äter fortfarande inte så riktigt (läs mer i hamsterbloggen) och det är jobbigt.

Ikväll är det Champions Leauge igen också Atletico möter PSV hemma och det är en avgörande match. I första mötet blev det 0-0.

Inga kommentarer: