onsdag 30 mars 2016

Men jisses

så mycket jobb jag har nu en vecka framåt. Pust och stön! Det kommer gå i ett. Nu får man tillbaka för att man hade lugnt förra veckan och påskhelgen. Men men bara bita ihop. Man blir ju glad när lönen kommer i alla fall.

Måste börja redan halv sju på morgonen vilket är blä just nu då jag pga sommartiden sällan somnar före 2 eller 3. Men inatt var klockan först 4 så jag hoppas ju att jag kommer vara lite trött tidigare idag. Har hållt igång så jag inte ska få lov sova middag.

Nu ska jag åka och lämna plasma, på vägen hem stanna till på stan och se om jag kan hitta en förnuftig sport-bh som inte kostar en förmögenhet. Min nuvarande sjunger verkligen på sista versen.

Tränat har jag gjort axlar, bröst rygg idag. Det passet innehåller axelpress, bröstpress, latsdrag och rodd.

Inga kommentarer: