måndag 21 mars 2016

Måndag, grått och kallt

Brrr. Igår trodde man ju våren kommit på riktigt. Idag vaknar man till regn, grått och kallt. Det är dock bara skurar så jag hoppas på att inte bli allt för blöt. Kom torr både till och från gymmet i alla fall. Ska egentligen ha vilodag idag men då jag tror jag får ett paket imorgon (eller senast onsdag) och jag då vill vara hemma och passa på det så körde jag ett gympass även idag.


Var ju ben igår och armar /bröst idag så det går fast det är två dagar på raken.

Sa ju igår att mitt schema nog kan komma att ändras. Jodå, har fått en extra idag. Fast bara ikväll inte resten av veckan. Och fast jag har den så är det en lugn runda. Tur det, jag har träningsvärk de luxe i benen. Gruvar mig redan för en patient jag har som bor på fjärde våningen i ett hus utan hiss. Och här är 4:e våningen = 8 trappor. Jag bor ju på våning 2 men har 5 trappor upp hit de räknar lite konstigt här :)


Inga kommentarer: