torsdag 17 mars 2016

Städdag

Idag ska jag köra lite vårstädning men först till gymmet. Jag måste in på byggaffären också och köpa några träplattor. Ska flytta min "bäver" Flo till akvariet men då hon inte är lika stillsam som Fluffis var så måste jag höja en del träplattor runt lekplatsen annars kommer jag har en lös hamster. Fluffis var noll intresserad av att klättra så jag hade åt henne en del 30 cm höga plattor. Men Flo är tvärtom så måste byta ut de mot högre.

Innan flytten måste jag också tömma en del av buren. Som tur är hade Fluffis ingen smittsam sjukdom så jag behöver inte tömma hela och desinficera men bodelen måste tömmas och in med nytt spån, huset skuras rent osv. Så jag har att göra när jag kommer hem.

Ikväll är det mitt favoritprogram Germanys Top Model så det ska jag också se.

Visar en bild på mina fina tulpaner. Denna veckan kör vi på Spaniens färger rött och gult.

Inga kommentarer: