onsdag 9 mars 2016

Omväxlande väder

Iförrgår sken solen och det var rätt varmt. Igår regnade hela dagen och jag blev genomblöt på kvällen när jag jobbade. Idag skiner solen igen och vi har nästan 10 grader varmt. Våren är på väg!

Jag fortsätter att vakna tidigt, både igår och idag redan före klockan 8.00! Men någon måtta får det vara så då har jag inte klivit upp utan somnat om och runt 9.00 har jag klivit upp.

Var till gymmet idag igen, så skönt vara tränad och klar före 13.00. Nu ser jag på skidskytte och sen blir det jobb.

Hanna har meddelat hon inte kan följa med till Madrid så nu vet jag inte om jag ska åka själv eller strunta i det. Jag vill gärna men det är ju inte så roligt själv liksom. Får fundera på det veckan ut. Behåller dock mina semesterdagar för om jag inte åker dit så ska jag hitta på något häromkring istället.

Inga kommentarer: