onsdag 2 mars 2016

Mer jobb

Phuu, som om det inte räckte med det jag har så är TRE kollegor sjuka också från och med idag. Så nu ska jag även göra middagsturen och klämma in fler på kvällen. Men då min kväll är mer än full måste jag börja tidigare. Redan vid 16-tiden. Tur man har en del förstående som man kan göra tidigt. Middagsturen är cool, det är som att ta sig en cykeltur och stanna till och ge lite insulinsprutor. Enda nackdelen, jag kan inte sova till 11.00 :). Men jag överlever nog att kliva upp 10.00 ett par dagar.

Fördelen är däremot att jag kan åka på min semestertripp utan att ta av sparpengarna. Det jag fick extra på denna lönen och det jag kommer få extra på nästa räcker. Inte helt fel :)

Jag har fått min semester beviljad och hamsterpassare är bokad. Nu är det bara och vänta och se om jag måste åka själv eller får sällskap.

Det som får stryka på foten är dock min träning. Till gymmet hinner jag inte. Men en vecka utan är ingen katastrof.

Inga kommentarer: