torsdag 5 april 2007

Bläk vad trött jag är

Hostade och hostade inatt. Somnade på tok för sent och skulle upp sex. Skitkul. Men fördelen är att fem i nio hade jag ridigt en häst, mockat åt fyra och fixat mat åt fyra samt släppt ut fem i hagen.

Sitter på jobbet och har trååååkigt. Vi är extra personal eftersom detta är värsta trafikhelgen på hela året. MEN det har liksom inte börjat än så jag sitter mest och surfar och försöker hålla mig vaken. Jaja behöver bara stå ut i fyra timmar till sen slutar jag.

Jag är inte heller smartare idag än jag var igår men idag är jag i alla fall gladare, alltid något! Var vuxen och duktig och tackade nej till ett erbjudande på jobbet idag som skulle inkräkta för mycket på min fritid. Det är slut på sånt numera! Jag vill ha min frihet....i alla fall från jobbet...

Hmm jag ska väl komma med något smart någon dag här framöver också hoppas jag.

Inga kommentarer: