tisdag 24 april 2007

Gamla minnen

Fick ett mail när jag jobbade inatt från min gamla kollega Fredrik. Visade sig att han jobbade samtidigt som mig men i Uppsala. Så vi babblade en massa i telefon under natten. Mina gamla kollegor ska åka på Ålandsresa imorgon. Ojoj vad många gamla roliga minnen man började tänka på. Sist hela gänget åkte så hade jag så otroligt kul! Vissa - inga namn nämnda, men det var inte jag! - hade svårt att skilja på höger och vänster och vilken hytt som egentligen var ens egen hytt. Eller så var det "bara" skicklig taktik för att få sova i den hytten man ville, inte i den hytten man skulle.....hahahaha. Hur som helst så gjorde det att min hytt blev full så jag fick i min tur lov att sova i en annan hytt. Ja jösses! Vilken resa! Ha det så kul ni som åker i varje fall!!


Dagens tänkvärt:

Vissa får saker och ting att hända
vissa registrerar vad som hände
och vissa undrar vad som hände.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Men vad roligt vi hade. Glömmer aldrig när Dynamit Harry kom tillbaka till hytten. Hans min är obetalbar.