lördag 7 april 2007

Jag mår illa :(

Vi har en massa påskgodis här på jobbet. Och jag har smällt i mig massor :(. Så nu mår jag illa, riktigt illa. Var nyss på toa och försökte bestämma mig för om jag skulle kräkas eller inte. Och nej jag har inte ätstörningar eller tänkte sticka fingrarna i halsen utan orsaken består i att jag mår så jäkla illa bara. Utöver det har jag även ätit räksallad som vi också får av jobbet för att vi jobbar i Påsk. Det är ju trevligt men usch vad jag ätit. Jaja med tanke på att i mitt nya livs planer ingår en måltidsersättningskur så anser jag mig ha rätt att unna mig det så här den sista natten :). Fast just nu när jag mest sitter och rapar hela tiden frågar jag mig om det verkligen var värt det. Så gott var det ju inte *s*. Men känner jag mig själv rätt så har jag inte ätit den sista biten smågodis än.....hehehe

Inga kommentarer: