tisdag 3 april 2007

Piggare idag

Mycket piggare idag även om jag fortfarande inte har fått tillbaka rösten fullt ut, men det är ju bara att hålla tyst så mycket det går!
Ska se klart "Våra bästa år" sen ska jag faktiskt pallra mig iväg till Borlänge och fixa mina naglar som är i stort behov av att göras iordning.

Får se om jag orkar göra något med Galax idag. Har precis kommit på att jag har en inbokad träning på måndag och hon är inte riden på 3 veckor. Kul, kul. Orkar jag inte sätta igång henne idag måste jag boka av den och hoppas de hittar en reserv eller betala ändå för varken jag eller hon är i form för en tuff träning om jag inte kommer igång nu. Jaja vi får se, jag måste ju se till bli frisk också.

En vecka utan backhoppning och jag lääääängtar redan till augusti. Backhoppning är absolut bäst på snö men det finns en och annan fördel med sommarhoppningarna också......

2 kommentarer:

Vicky M sa...

ohh, det småfeta mongot...hihihih

Tasja sa...

Men Vickan! Du är hopplös....*skakar uppgivet på huvudet*
Puss babe!