måndag 30 april 2007

Jag kan inte sova :(

Vilket inte är så konstig för jag sov alldeles för länge igår. La mig sedan i normal tid runt halv elva och vaknade strax före 03.00 jättepigg!! Klockan 07.00 gav jag upp, gick ner i tvättstugan och la in tvätt i maskinerna. Har nyss varit nere och hängt tvätten. Är fortfarande alldeles för pigg för att kunna sova. Vilket inte skulle göra så mycket om det inte vore för att jag ska jobba halvnatt ju.... men visst det är ju ett pass man kan plåga sig igenom utan att ha sovit så värst mycket före om det kniper. Men jag ska lite senare ut på stan, fixa lite ärenden och sen till stallet och rida. Efter det hoppas jag kunna sova/vila en 2-3 timmar i varje fall innan jobbet.

Finland hade såklart inte några problem med Danmark igår. Vinst med 6-2.


Inga kommentarer: