fredag 13 april 2007

Vet precis vad jag ska göra dom närmsta 24 timmarna

Jag ska nu jobba 23-07 (tja eller nu är klockan ju 00.25 så jag har redan jobbat ett tag) sen ska jag till stallet 07.00-09.00. Sen är det SOVA som gäller 09.00-14.00. Mellan 14-15 vakna, äta, klä på mig, åka till jobbet. Jobbar sen 15.00-23.00. Men det passet är övertid = mycket pengar.

Så otroligt spännande kan ett dygn i Jossans liv vara.

Lite nya finska nyheter. Även Arttu måste opereras :(. Det kommer ske senare idag. Så ni kan väl sända en tanke på honom. Det är rena sjukstugan i laget tror jag. Vellu kanske måste operara BÅDA sina knän....lägg till Ollis fot som vi inte vet så mycket om än.

Sen har jag hört rykten om att finska laget ska ligga på träningscamper i Innsbruck i sommar. Har satt min kontakt på att ta reda på om det stämmer. Gissa om jag vill besöka Vicky då.... men jag jobbar ju tyvärr också..... blääää blöööö

Har fått lite Havu news också men dom behåller jag för mig själv. *Ego* javisst!!!

Inga kommentarer: