tisdag 10 april 2007

Top Hat är tillbaka!!

Min favvoglass.... så jag föll till föga idag och köpte en....... Men sen har jag ridit ena hästen 45 min och promenerat med den andra i 30 min så jag anser att jag gjort bot för att jag föll...

I övrigt har jag gjort tråkiga vuxensaker idag. Som att besikta transporten och deklarerat. Men nu är det i alla fall gjort.

Börjat fila på min skrift till tidningen också. Letat mina gamla klipp men inte hittat dom. Fast jag kom på att det kanske är intressantare se hur jag skriver nu för tiden så jag tänkte istället skriva ihop ett repotage från Zakopane och ett från Planica så får dom se hur det hade kunnat se ut. Så skickar jag med en bild eller två från varje ställe också. Låter väl som en bra idé eller? Sist behövde jag liksom inte sälja in mig utan jag blev "uppraggad" av den som skulle sluta och så sa han bara åt dom på tidningen att hon här tar över och så vips var jag reporter..... Det var enkelt förr...hahaha

Inga kommentarer: