söndag 22 april 2007

Tatueringar igen

Alltså jag har i flera år haft ett motiv jag vet jag vill göra. Problemet har varit platsen, jag vill ju helst själv också se mina motiv. Eftersom jag redan använt båda överarmarna, höften och ankeln så hade jag lite problem med just det. Men nu har jag faktiskt kommit så långt att jag vet en plats som jag gillar även om jag själv inte ser motivet, nämligen i svanken. MEN nu kommer det som är problemet. Motivet jag vill göra passar absolut inte där. Jag vill nämligen göra en varg liknade den min bror har och det passar ju inte. Tribal vill jag inte ha där för det har "typ alla". Möjligen kan en hel vargflock bli rätt coolt. Men nja det känns inte hundra. Måste isåfall be min tatuerare rita upp det så jag får se hur det skulle se ut. Så nu sitter jag och letar motiv för fullt.

Inga kommentarer: