lördag 21 april 2007

Har jag ett tråkigt liv eller är det bara så att

jag helt enkelt för det mesta bara flyter med? Inte orkar eller vill engagera mig i en massa saker. Jag har ett stort frihetsbehov och aktar mig noga för att ta åt mig saker som låser upp mig, fast samtidigt så har jag ju både ett heltidsjobb och djur som på sätt och vis låser mig men hey, man måste ju leva också och då är ju jobb ett måste om man inte råkar vinna 45 miljoner på Lotto eller så och det har jag inte gjort så då får man jobba!

Fast för det ligger jag inte bara på soffan och pillar mig i naveln men det är ju inte så att det händer så jättemycket kul varje dag precis. Speciellt inte nu när jag jobbar för fullt.

Idag har jag sovit, varit ute och gått och jobbat. Spännande liv verkligen.....

Men jag tar igen det när jag är ledig och reser bort!

Inga kommentarer: